Jak pracuji

Jak pracuje realitní makléř Tereza Cónová?

Níže vybírám pár ukázek mé práce.

Prodej vícegeneračního domu s wellness, Bílov, okr. Nový Jičín

Nemovitost jsem získala do nabídky na základě výběrového řízení mezi několika realitními makléři.

Majitelé vyhodnotili moji nabídku, která se jako jediná opírala zejména o velice pečlivou přípravu nemovitosti, vytvoření profesionálního videa, 3D scanu a masivní aktivní propagaci na internetu.

Na přípravě prezentace i propagace se podílelo 9 profesionálů z mého týmu. Cílem kampaně bylo prodat nemovitost za minimálně 10.500.000 Kč. Nakonec se nám všechna přání klienta podařilo překonat. Vše se povedlo i proto, že si majitelé nechali poradit a následovali moji vizi.

Jak pracuji
  • VIDEO na You Tube
  • Webová stránka – Landing page
  • Doba prodeje –26.2.20226.1.2023
  • Počet zájemců – 8
  • Počet prohlídek – 5
  • Administrativní hodnota nemovitosti – 7.313.000
  • Nabídková cena v kampani – 15.500.000
  • Konečná prodejní cena – 11.300.000
  • Dosah propagace na sociálních sítích: 139.490 lidí

Ukázka propagace na portálu Sreality.cz:

Jak pracuji

Rodinný dům na Čeladné po kompletní rekonstrukci

S původními majiteli tohoto domu se už dlouhá léta známe, a díky tomu znají způsob mé práce. I přesto, nebo právě proto, že jsme v přátelském vztahu, aplikovala jsem při prodeji všechny procesy, které si každá nemovitost zaslouží.

Dům jsme nejdříve připravili pomocí profesionálního home stagingu. Následně dům a okolí nafotil fotograf s profesionální technikou a zpracovali jsme 3D virtuální prohlídku nemovitosti. Samozřejmostí bylo video, v tomto případě jsme šli ještě dál a natočili do videa rovněž rozhovor o nemovitosti s původním majitelem. Video bylo zpracováno v češtině i angličtině, abychom dokázali zacílit na toho správného kupujícího.

Propagace zakázky probíhala nejen na realitních serverech, které jsou samozřejmostí, využili jsme rovněž velkou sílu propagace skrze portály Google, Seznam a Facebook. Důležité bylo vytvořit skvělý obsah, který v kampani přitáhne pozornost co největšího počtu zájemců.

Jak pracuji
  • VIDEO na You Tube
  • Webová stránka – Landing page
  • Doba prodejní kampaně – 1.2.2022 – 15.6.2022
  • Počet zájemců – 6
  • Počet prohlídek – 5
  • Nabídková cena v kampani – 10.500.000
  • Konečná prodejní cena – 10.500.000
  • Dosah propagace na sociálních sítích: 80.197 lidí


Rezidence Poštulkova, bytový dům – prodej jednotlivých bytových jednotek, Ostrava – Heřmanice 

Na této zakázce jsem se podílela od samého počátku. Investoři, firma Bogocz&Hank s.r.o. (Ing. Aleš Bogocz – hypoteční specialista a developer, Ing. Filip Hank – rekonstrukce a stavby – Flipcom Stavby) dům koupili jako úplnou ruinu a celý dům zrekonstruovali tzv. „od podlahy po strop“.

Od samého počátku, kdy po letech vyběhávání stavebního povolení stavba konečně začala, jsem působila jako realitní poradce a nastavovala plán prodeje bytových jednotek.

Stav domu před rekonstrukcí:

V domě jsme nakonec vybudovali 7 bytových jednotek, z nichž 6 šlo do prodeje. Výzvou pro mě bylo, že bylo potřeba prodat větší část jednotek již ve fázi rekonstrukce, takže nebylo možné použít špičkovou prezentaci. Musela jsem se přizpůsobit.

S mým týmem jsem tedy vytvořila webovou stránku nemovitosti a namísto reálných fotografií a videa jsem nechala zpracovat vizualizace – jak interiéru, tak exteriéru.

V rámci vizualizace jsme zpracovali také video a také samozřejmě web nemovitosti, který jsme následně propagovali formou placených kampaní napříč internetem.

Nastavili jsme kampaň, spustili prodej. Po 3 měsících jsme zarezervovali první byt 3 členné rodině. Další byty byly zarezervovány ve velmi krátké době poté.

V té době (rok 2021) ještě na realitním trhu vládla velmi silná poptávka proti omezené nabídce nemovitostí. Trh byl ve fázi růstu. Člověk si tak snadno pomyslel, že to půjde samo. Ale ono to tak není. I v takovém případě se musí udělat všechno správně, a i přesto to nebylo jednoduché.

Jak pracuji
  • VIDEO na You Tube
  • Webová stránka – Landing page
  • Doba prodeje –26.2.202031.8.2021
  • Počet zájemců – 45
  • Počet prohlídek – 38
  • Začátek internetové kampaně – 9.3.2020
  • Administrativní hodnota nemovitosti 18.555.000 –
  • Nabídková cena v kampani – 21.830.000
  • Konečná prodejní cena – 21.830.000
  • Dosah propagace na sociálních sítích: 91.036 lidí